Wandeling Houthem-St. Gerlach.

Wandelen in Limburg en in de Euregio

Created with Sketch.

We wandelen vandaag, 26 april, vanaf de parkeerplaats bij Chateau St. Gerlach door
het Geuldal langs de Curfsgroeve richting Rothem door heuvels en bossen. De
Curfsgroeve is een voormalige kalksteengroeve in het zuidelijke deel van het
Geuldal. Toen in 2009 de winning van kalksteen stopte, werd de groeve
overgedragen aan “Limburgs Landschap”, waarna de typische flora voor dit
landschap snel weer terugkeerde.


Het is een wandeling die overwegend vlak is, maar met hier en daar een pittige klim.
Stokken zijn, gezien het landschap, aan te raden.
De lengte van de wandeling is 12,5 kilometer.


We starten om 09h30.
Startplaats: de parkeerplaats bij Château St.Gerlach
Joseph Corneli Allee 1
6301KK Valkenburg-Houthem


Wij wensen jullie een fijne wandeling.
Maud: 06-30870891
Frank: 06-51596979

25 reacties

  1. Maud & Frank schreef:

    Wij wandelen natuurlijk sowieso mee! 🙂

  2. Martha en Harry Robroek schreef:

    Wij wandelen graag mee

  3. Andre schreef:

    Ik wandel graag mee

  4. Ik wandel graag mee🥾🥾

  5. Leonne schreef:

    Ik wandel weer graag mee.

  6. Resie Peters schreef:

    Ik wandel graag mee.

  7. René Hoogenboom schreef:

    Ik wandel graag mee.

  8. José Janssen schreef:

    Ik loop graag mee

  9. Hella schreef:

    Jawel, ik loop weer graag mee!

  10. Twan Gootzen schreef:

    Ja ik kom ook weer.

  11. Jörg Maassen schreef:

    Ik zou ook graag willen mee wandelen. dit zou dan een proefwandeling zijn

  12. Jorg Maassen schreef:

    ik zou ook graag een keer mee willen, dit zou dan een proefwandeling zijn.

  13. Jorg Maassen schreef:

    Jorg Maassen loopt de proefwandeling mee

  14. Alexandra Goldsmits schreef:

    Ik wandel weer mee.

  15. Edwin Gulikers schreef:

    Ik wandel mee

  16. Marlies Brandts schreef:

    Ik wandel graag mee.

  17. Margriet Hulskamp schreef:

    Ik loop graag mee! Margriet 🥾🥾🎒Ⓜ️🌸

  18. Alex van Maenen schreef:

    Hoi, ik wandel graag mee, als proefwandeling.
    Ik overweeg daarna een evt. lidmaatschap.
    Groet, Alex van Maenen

  19. Beate Smeets schreef:

    Ik loop ook mee

  20. Wil Jung schreef:

    Ook ik loop weer graag mee

  21. Luuk en Finy. schreef:

    Ook wij lopen graag mee.

  22. Marjon Eikens schreef:

    ik loop graag mee.

  23. Dorien Schouten schreef:

    Ik loop graag weer mee.

  24. aneta en roger schreef:

    wij lopen ook graag mee

  25. Alexandra Goldsmits schreef:

    Ik moet me helaas afmelden.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.