Heerlen Street Art wandeling

Wandelen in Limburg en in de Euregio

Created with Sketch.

Beste wandelliefhebbers,
Jullie zijn gewend om paden door bossen, heuvels en velden te verkennen. Dit keer nodig ik jullie uit voor een wandeling met een ander soort landschap: de stad. Geen fluitende vogels of ritselende bladeren, maar kleurrijke muren, verborgen steegjes en verhalen die op straat zijn achtergelaten.
Tijdens deze streetart wandeling ontdekken we hoe creativiteit en expressie een plek vinden tussen beton en baksteen. Net als in de natuur vertelt elk detail zijn eigen verhaal – je moet alleen leren kijken. We wandelen op een rustig tempo, staan regelmatig stil en laten ons verrassen door kunst die je normaal misschien voorbijloopt.
Een ideale kans om samen te wandelen, anders te kijken en te ervaren dat ook de stad haar eigen wilde, poëtische kant heeft.
Ik hoop jullie te mogen verwelkomen voor deze bijzondere ontdekkingstocht!

LET OP NIEUWE STARTLOCATIE!!!!

We starten om 9.30 uur.

We kunnen parkeren aan de Gerard Bruningstraat. Naast de kerk is een grote parkeerplaats.

21 reacties

  1. Ik wandel graag mee

  2. Maud & Frank schreef:

    Wij wandelen mee!

  3. Robroek Harry schreef:

    Martha en ik lopen mee

  4. José Janssen schreef:

    ik loop ook graag mee

  5. Alexandra Goldsmits schreef:

    Ik wandel mee.

  6. Nelleke schreef:

    Ik wandel mee

  7. Elise Thijssen schreef:

    Ik wandel graag mee.

  8. José Janssen schreef:

    Jammer, moet helaas toch afmelden, iets anders tussen gekomen .
    Veel wandelplezier

  9. Wil Jung schreef:

    Ik wandel ook mee door Heerlen.

  10. Andre Zouwer schreef:

    Ik wandel graag mee

  11. Harry Robroek schreef:

    André Zouwer loopt de proefwandeling mee. Ter verduidelijking. Hij heeft met mij gebeld.

  12. Marjon Eikens schreef:

    Ik wandel graag mee.

  13. JOSE Bosma schreef:

    Ik wandel mee.

  14. Margriet Hulskamp schreef:

    Ik loop graag mee; ben benieuwd!
    🙏Ⓜ️🌸

  15. Lucy schreef:

    Ik loop mee

  16. Eveline schreef:

    Ga mee

  17. Beate Smeets schreef:

    Ik loop ook mee

  18. Ine Robeerst schreef:

    Ik loop ook mee.

  19. Sophie Reneerkens schreef:

    Ik loop mee.

  20. Theo Heijman schreef:

    Ik ga mee.

  21. Nelleke schreef:

    Nelleke meldt zich af

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.